پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

فروشگاه لوازم و تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو

فروشگاه لوازم و تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو ارائه دهنده کلیه تجهیزات استخر با کیفیت و قیمت عالی می باشد.

فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو ارائه‌دهنده محلول کاهش دهنده آهن استخر پولپلکس، اسید استخر، ضد جلبک استخر و ... با بهترین قیمت می‌باشد.

کاهش دهنده آهن استخر پولپلکس با بهترین کیفیت

محلول کاهش دهنده آهن آب استخر پولپلکس PoolPlex به منظور حذف آهن و منگنز موجود در آب استخر مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که آب چاهی که روانه استخرها می‌گردد، دارای آهن و منگنز است، معمولا پس از کلرزنی آب استخر دچار تغییر رنگ می‌شوند. به منظور رفع این مشکل، محلول کاهش دهنده آهن آب استخر پولپلکس بکار می‌رود. در صورتی که استخرداران از راهکارهای حذف آهن از آب استخر و از بین بردن زردی آب چاه استفاده نکنند، کدر شدن آب استخر و دیگر مشکلات پیش خواهد آمد. از این رو خریداری محلول کاهش دهنده آهن استخر از بهترین برند بسیار ضروری می‌باشد.

کاهش دهنده آهن استخر و محلولهای شفاف کننده استخر

فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو ارائه دهنده محلول کاهش دهنده استخر پولپلکس با بهترین قیمت می‌باشد. جهت اطلاع از قیمت و خرید مواد شیمیایی استخر از فروشگاه تجیهزات استخر و جکوزی آبیکو با مشاوران ما در این فروشگاه در ارتباط باشید.

کاهش دهنده آهن استخر و روش‌های حذف آهن و منگنز از آب

چگونه آهن و منگنز را از آب چاه حذف کنیم؟

شاید شما هم تابحال به این پرسش برخورده باشید که چگونه آب چاه را تصفیه کنیم؟ همانطور که می‌دانید آهن و منگنز از فلزاتی هستند که معمولا در آب چاه بدلیل بستر سنگی در آبهای زیرزمینی وجود دارند. وجود آهن و منگنز در آب آشامیدنی، خطری برای انسان ندارد اما مقدار بیش از حد آن باعث ایجاد طعم فلزی و ایجاد لکه می‌شود.

کاهش دهنده آهن استخر محلول و نامحلول در آب

از بین بردن آهن آب و منگنز با روش‌های مختلفی بسته به نوع و میزانشان در فرایند تصفیه آب انجام می‌شود:

آهن و منگنز نامحلول:

در صورتی که آب دارای آهن و منگنز نامحلول و به صورت ذرات معلق اکسید شده باشد، از فیلتر شنی یا فیلتر حذف آهن برای حذف آن‌ها استفاده می‌شود.

آهن و منگنز محلول:

از بین بردن آهن و منگنزی که به صورت محلول در آب و اکسید نشده باشد کمی پیچیده‌تر بوده و بسته به میزان آن روش‌های مختلفی دارد:
•    سختی‌گیر رزینی
•    کلرزنی
•    استفاده از گاز ازن

برای مطالعه مقالات استخری در وب سایت فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو به لینک زیر مراجعه کنید.
https://abiko.ir/topics/blog/

کاهش دهنده آهن استخر و روش های حذف آهن محلول در آب

روش‌های حذف آهن محلول در آب

یکی از دلایل کدر شدن آب استخر، سخت شدن آب آن می‌باشد. استفاده از سختی‌گیر رزینی یا مغناطیسی از روش‌های از بین بردن سختی آب استخر و آهن آن است. همچنین کلرزنی استخر به کمک قرص کلر نیز می‌تواند در کاهش آهن و منگنز آب استخر موثر باشد. یکی دیگر از روش‌های حذف آهن و منگنز محلول در آب استفاده از گاز ازن می‌باشد. اوزن با داشتن خاصیت اکسیدکنندگی بسیار قوی خود، میکروارگانیسم‌هایی که نسبت به کلر مقاوم هستند را از بین برده و با مواد آلی موجود در آب نیز واکنش داده و آن‌ها را از بین می‌برد. از این رو موجب شفاف سازی آب استخر می‌شود.

کاهش دهنده آهن استخر با بهترین قیمت در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو

اما بهترین راهکار برای حذف آهن و منگنز آب، استفاده از کاهش دهنده آهن استخر پولپلکس می‌باشد که ما در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو این محلول را با بهترین قیمت عرضه نموده‌ایم.  

 
 
فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو ارائه دهنده تجهیزات ضد عفونی استخر مانند شفاف کننده استخر، پودر کلر، قرص کلر، زاج استخر، کات کبود استخر و ... می‌باشد.

شفاف کننده استخر در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو


شفاف کننده آب استخر یا منعقدکننده، به منظور ایجاد شفافیت آب و کاهش مواد ضدعفونی کننده و ضد جلبک استخر مورد استفاده قرار می‌گیرد. نگهداری و از تجهیزات استخر و تمیز نگه داشتن آب مسئله‌ای حائز اهمیت است.

شفاف کننده استخر برای عدم کدر شدن آب استخر

چرا که بسیاری از افراد به دلیل خوردن آب استخر و یا تماس با آن، آلوده دچار بسیاری از بیماری‌های شایع در استخرها می‌شوند. دلایلی مانند کدر شدن آب استخر، کرم انداخت آب استخر و ..نشان دهنده وجود باکتری و جلبک می‌باشد که در این مواقع زلال سازی و رفع کدری آب استخر با شفاف کننده انجام می‌شود.

شفاف کننده استخر و انواع آن با بهترین کیفیت

درصورتی که شما هم قصد شناخت مراحل شفاف کردن آب استخر و انواع شفاف کننده های استخر را دارید با مشاوران ما در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو در ارتباط باشید.

شفاف کننده استخر و جلوگیری از کدر شدن آب

دلایل کدر شدن آب استخر

شاید شما هم تا به حال با این پرسش روبرو شده باشید که چکار کنیم اب استخر سبز نشود؟ یا چگونه آب استخر را شفاف کنیم؟ زلال سازی آب استخر با ازن زنی و استفاده از قرص شفاف کننده اب استخر، کات کبود استخر، زاج برای استخر موجب رفع کدری آب استخر و پاکیزگی آن خواهد شد.

شفاف کننده استخر و استفاده از قرص کلر به منظور کاهش کلر آزاد د آب

اگر بخواهیم دلایلی را که موجب عدم شفافیت و کدر شدن آب استخر می‌شوند نام ببریم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاهش میزان کلر آزاد

یکی از دلایلی که موجب کدر شدن آب استخر می‌شود، کاهش میزان کلر آزاد است.

شفاف کننده آب استخر و پودر کلر برای کاهش کلر آزاد


کلر ترکیبی یا کلرامین در آب از حذف باکتری‌های جلبک ساز جلوگیری می‌کند. بهترین راه برای کاهش کلر، اضافه کردن قرص کلر و یا پودر کلر به آب است.

شفاف کننده استخر برای عدم تعادل شیمیایی آب

عدم تعادل شیمیایی آب

یکی دیگر از دلایل کدر شدن آب استخر، از بین رفتن تعادل شیمیایی آب است. این اتفاق ممکن است به دلایلی مانند افزایش سیانوریک اسبد موجود در آب،کاهش کیفیت شیمیایی آب، افزایش املاح و فلزات و قلیائیت رخ دهد.

شفاف کننده استخر برای از بین بردن آلودگی‌های محیطی


آلوده‌کننده‌های محیطی آب استخر

از جمله مواردی که در استخرها ممکن است باعث آلودگی آب شود می‌توان به آلودگی‌هایی مانند لوازم آرایشی، مو، ذرات پوست و .. اشاره کرد.

شفاف کنند ه استخر برای عدم زرد شدن آب و کثیف شدن آن

دیگر مواردی همچون فضولات پرندگان، آلودگی‌ها و ریزگردهای هوا، دمای بالای آب و .. نیز از دیگر دلایل زرد شدن و کثیف شدن آب استخر می‌باشند.

شفاف کننده استخر بهترین راه برای تمیز کردن آب و ضدعفونی آن


در کلیه موارد گفته شده در بالا استفاده از مواد شفاف کننده استخر یا منعقدکننده می‌تواند راهکاری موثر و بصرفه برای از بین بردن آلودگی‌های موجود در آب باشد. برای تهیه مواد شفاف کننده استخر از فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی ابیکو و کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.

https://abiko.ir/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7/

شفاف کننده استخر با بهترین قیمت در بازار

خرید و قیمت انواع شفاف کننده اب استخر

تهیه و خریداری انواع مواد شفاف کننده آب یکی از موارد بسیار ضروری برای هر استخرداری محسوب می‌شود. چرا که در صورت عدم استفاده از مواد ضدعفونی کننده و شفاف کننده، سلامت افراد و شناگران در معرض خطر قرار می‌گیرد.

شفاف کننده استخر با بهترین برندها

فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو ارائه دهنده بهترین برندهای مواد شفاف کننده استخر با قیمت عالی می‌باشند.

شفاف کننده استخر با بهترین قیمت در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی ابیکو

درصورتی که قصد اطلاع از مشخصات، قیمت و خرید شفاف کننده آب استخر را دارید می‌توانید با مشاوران ما در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو در ارتباط باشید.


https://abiko.ir/مواد-شفاف-کننده-آب-استخر/
فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو، ارائه دهنده کلینر یو پی وی سی، پرایمر UPVC، اتصالات یو پی وی سی با بهترین قیمت می‌باشند.

کلینر یو پی وی سی در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو

چسب ، کلینر ، پرایمر (UPVC) از تجهیزات مهم در چسباندن لوله و اتصالات در هنگام لوله کشی استخر به شمار می‌روند. کلینر یو پی وی سی ماده‌ای تمیزکننده برای زدودن روغن، چربی و کثیفی از روی سطح لوله‌ها قبل از استفاده از چسب می‌باشد. برای چسباندن لوله و اتصالات به یکدیگر ابتدا سطح لوله را بوسیله کلینر UPVC پیمتاش (PIMTAS)، تمیز کرده و سپس با استفاده از پرایمر قدرت نفوذ چسب را بیشتر می‌کنیم. چسب یو پی وی سی؛ کلینر UPVC، پرایمر از محصولاتی هستند که در سیستم لوله کشی به منظور سهولت در چسباندن، تمیز کردن و بالا بردن نفوذ چسب در زمان اتصال لوله و اتصالات استخر، بکار می‌روند.

شما می‌توانید در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو بهترین برند و کیفیت چسب کلینر و پرایمر برای اتصالات upvc یو پی وی سی را تهیه نمایید. فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو همچنین بهترین قیمت کلینر یو پی وی سی را ارائه کرده است.

کلینر یو پی وی سی با بهترین کیفیت

مشخصات چسب یو پی وی سی

چسب یو پی وی سی تولید شده از پلیمرهای مرغوب پلاستیکی و پایدارکننده می‌باشد. از این محصول برای چسباندن لوله‌ها، شیرآلات، اتصالات به یکدیگر و آب بندی استخر و .. استفاده می‌شود. از مزایای آن می‌توان به ویسکوزیته و قدرت چسبندگی بالا، مقاومت در برابر رطوبت و مواد شیمیایی مرطوب و مایعاتی مانند اسبدها و قلیایی‌ها اشاره نمود. چسب یو پی وی سی هیدروسل یکی از بهترین نمونه‌های چسب UPVC محسوب می‌شود. نحوه چسب زدن لوله یو پی وی سی باید به صورت اصولی انجام گیرد.
مشاوران ما در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو، نحوه استفاده از چسب پی وی سی و بهترین برند آن را برای شما عزیزان ارائه می‌دهند. همچنین شما می‌توانید چسب UPVC (یو پی وی سی) ،کلینر و پرایمر UPVC را با بهترین قیمت تهیه نمایید. برای کسب اطللاعات بیشتر درباره فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو به لینک زیر مراجعه کنید.

https://abiko.ir/%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D8%A8%DB%8C%DA%A9%D9%88/

کلینر یو پی وی سی و اتصالات UPVC با کیفیت عالی

اتصالات یو پی وی سی استخری

اتصالات upvc از نمونه‌های پرکاربرد در سیستم لوله کشی استخر می‌باشند. در هنگام ساخت استخر، به دلیل مزیت‌های یو پی وی سی، تجهیزات استخر را
از این جنس انتخاب می‌کنند. شیرآلات یو پی وی سی جزو سیستم گردش آب محسوب می‌گردند که در لوله کشی استخر سرریز و .. مورد استفاده قرار می‌گیرند. در مواردی پس از کاهش آب استخر و انجام تست نشت استخر، می‌توان متوجه شد که این اتفاق می تواند ناشی از تجهیزات مختلف استخر از جمله پمپ استخر، لوله کشی استخر و ... باشد. از این رو برای لوله کشی استخر نیز بهتر است به جای استفاده از اتصالات فلزی، از اتصالات یو پی وی سی استفاده شود. این نوع اتصالات دارای مقاومت بالا در برابر دما، مواد شیمیایی و تغییر فشار آب هستند. با پیشرفت تکنولوژی انواع اتصالات UPVC از پلی وینیل کلراید تولید شده‌اند.
مزیت‌های این اتصالات از قبیل بی رنگ و بی بو بودن موجب شده بسیار مورد استقبال قرار گیرند. زیرا این ویژگی‌ها کمک کرده تا هیچ اثری بر مایعات نگذارد. از دیگر مزیت‌ها و ویژگی‌های مهم این نوع اتصالات استخری می‌توان موارد زیر را نام برد:
•    مقاومت در برابر مواد شیمیایی و آتش
•    عدم رسوب گیری
•    آب بندی قابل اطمینان
•    نصب و راه اندازی سریع و آسان
•    دوام بالا

کلینر یو پی وی سی با بهترین قیمت در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو

ما در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو انواع اتصالات یو پی وی سی استخری،پرایمر UPVC، چسب UPVC، کلینر یو پی وی سی و .. را با بهترین کیفیت و قیمت عرضه نموده‌ایم.
 
فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو ارائه دهنده تجهیزات استخر نظیر پمپ استخر با بهترین قیمت ها و برندها می‌باشد.

پمپ استخر در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو

در هنگام ساخت استخر سونا و جکوزی، تهیه پمپ به منظور بهبود کیفیت آب و شفاف سازی آب استخر بسیار مهم تلقی می‌گردد. پمپ تصفیه استخر و جکوزی از ضروری‌ترین تاسیسات استخر مورد استفاده در استخر خانگی و عمومی می‌باشد.

پمپ استخر برای پاکیزگی و تمیز کردن آب استخر


اگر می‌خواهید بدانید پمپ استخر چیست؟ باید گفت پمپ تصفیه آب استخر یک موتور گردشی بوه که با مکش آب استخر و عبور آن از فیلترها، آن را تمیز می‌کند. این بخش درواقع مهم‌ترین بخش سیستم تصفیه استخر و موتورخانه بوده که فشار لازم را برای تصفیه، گرمایش و گندزدایی آب استخر ایجاد می‌کند.

پمپ استخر با بهترین قیمت خرید در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو

جهت اطلاع از قیمت و خرید آنلاین پمپ استخر، با کارشناسان فروش ما در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو در ارتباط باشید.

پمپ استخر با قیمت عالی

با توجه به لیست قیمت انواع پمپ تصفیه استخر و جکوزی تصفیه آب، فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو بهترین قیمت پک کامل تصفیه استخر را ارائه نموده است. جهت اطلاع از قیمت و خرید تجهیزات استخر به لینک زیر مراجعه کنید.
https://abiko.ir/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7/


پمپ استخر به منظور شفاف سازی و ضد عفونی کردن اب استخر

ضرورت پمپ استخر و اجزای تشکیل دهنده آن

به منظور جلوگیری از ایجاد بیماری‌های شایع در استخرها و جکوزی‌ها، تهیه پمپ به عنوان قلب تپنده سیستم گردش آب استخر بسیار مهم و ضروری می‌باشد. در صورت عدم استفاده از آن، راکد و کدر شدن آب استخر و وجود آلودگی‌ها مانع از پخش کامل مواد ضدعفونی کننده در آب شده و تهدید برای سلامت افراد محسوب می‌گردد.

پمپ استخر برای به گردش درآوردن آب استخر

این دستگاه وظیفه‌ی انتقال آب از استخر به فیلتر جهت تصفیه را به عهده دارد. از طرفی باعث به گردش درآوردن اب استخر و پخش مواد ضدعفونی نیز می‌گردد. استرینر موجود در آن باعث به دام انداختن زباله‌های حجیم شده و از مسدود شدن فیلتر و پمپ بوسیله این زباله‌ها جلوگیری می‌کند.

پمپ استخر با کیفیت تضمینی


اجزای تشکیل دهنده پمپ شامل : موتور، پروانه، استرینر می‌باشد.
فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو عرضه کننده بهترین برند و کیفیت تجهیزات استخر با بهترین قیمت پمپ استخری می‌باشد.

پمپ استخر با مناسب ترین قیمت و برند باکیفیت

قیمت پمپ تصفیه آب استخر

استخرداران هنگام خرید تجهیزات حیاتی استخر نظیر پمپ، فیلتر، مبدل حرارتی و ... باید به کیفیت و قیمت آن توجه کنند. قیمت پمپ به عوامل گوناگونی از جمله نوع کاربری، سایز و ابعاد اتصالات، مقدار فشار پمپ، دبی پمپ و ... بستگی دارد. شما با توجه به حجم استخر خود و نکات بالا می‌توانید بهترین نمونه را از فروشگاه‌های معتبر تجهیزات استخر خریداری نمایید.

پمپ استخر با قیمت مناسب در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو

فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو با تضمین کیفیت محصولات، بهترین قیمت پمپ استخر را برای شما عزیزان ارائه نموده است.

 https://abiko.ir/پمپ-تصفیه-استخر-و-جکوزی/

بهترین مرکز فروش لوازم استخر نظیر سینی شناور، واتر کرتین استخر، گریل استخر، جارو استخر و ... فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو می‌باشد.

سینی شناور استخر در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو

 

سینی شناور ضد آب استخری وسیله‌ای کارآمد برای صرف وعده غذایی در استخر، وان و دریا می‌باشد. ساخت سینی شناور روی آب به گونه‌ای است که به هیچ وجه به داخل آب نفوذ نمی‌کند. همچنین سینی شناور حصیری ضد آب را می‌توان با مواد شونده به راحتی شست و تمیز کرد.

سینی شناور استخر با کیفیت تضمینی

 

استخرداران و افراد صاحب استخر خانگی که می‌خواهند ناهار یا صبحانه خود را داخل آب نوش جان کنند، می‌بایست اقدام به خرید و قیمت سینی مدل شناور از فروشگاه سینی های استخری سینی های شناور معتبر نمایند.
فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو ارائه دهنده سینی چوبی شناور روی آب استخر در ابعاد مختلف با کیفیت بالا می‌باشد.

سینی شناور با بهترین قیمت

 

قیمت و خرید سینی مدل شناور استخری

امروزه یکی از مکان‌های تفریحی و محیط‌های لذت‌‎بخش برای اغلب افراد، استخرها وان و دریا محسوب می‌شوند. صرف وعده‌های غذایی و میان وعده‌ها بر روی آب در حال شنا و استراحت بسیار مفرح و دل‌انگیز می‌باشد. از این رو اغلب افرادی که تمایل به صرف وعده‌های غذایی روی اب دارند و یا استخرداران، اقدام به خریداری سینی استخری ارزان و شناور بر روی اب می‌کنند.

سینی شناور استخر با بهترین کیفیت

 

 

این دست از تاسیسات استخر بسیار کاربردی بوده و مورد استقبال افراد قرار گرفته است.خریداری نمونه باکیفیت این محصول برای راحتی استفاده بسیار مهم است. از این رو اغلب برای خرید سینی استخر به فروشگاه‌های معتبر تجهیزات استخر مراجعه می‌کنند.

 

سینی شناور استخر ضد آب با قیمت عالی


فروشگاه تجهیزات استخر آبیکو عرضه کننده سینی شناور استخر ضد آب، گریل استخر، لوله استخر، تایل ضد لغزش، روکش استخر، جارو استخر و ... با بهترین قیمت می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو به لینک زیر مراجعه کنید.

https://abiko.ir/%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D8%A8%DB%8C%DA%A9%D9%88/


سینی شناور ضد آب با دوام بالا

مشخصات و ویژگی‌های سینی استخر

سینی استخر که به منظور رفاه شناگران طراحی شده، دارای ویژگی‌هایی است که ما در زیر به چند مورد آن اشاره می‌کنیم:
•    طراحی بی‌نظیر
•    ارائه شده در رنگ‌های مختلف تیره و روشن
•    به دلیل سر نبودن کف سینی، امکان قرار دادن هرگونه ظروف شیشه‌ای و خوراکی را دارد.
•    قابل استفاده در استخر، وان و دریا
•    امکان سفارش در ابعاد مورد نظر نظیر ابعاد 40*40 و 50*50 و 60*60
•    مقاومت بالا در برابر رطوبت
•    قابلیت تحمل وزن تا 10 کیلوگرم برای کوچکترین سایز آن ( 40*40 )
•    با افزایش ابعاد و سایز سینی، تحمل وزن آن هم بالاتر می‌رود.

 

سینی شناور با قیمت مناسب در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو


شما می‌توانید در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو بهترین کیفیت سینی شناور استخر را با بهترین قیمت تهیه نمایید.

 

فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو ارائه دهنده بهترین قیمت ضد جلبک پولپلکس با کیفیت بالا می‌باشد.

ضد جلبک استخر پول پلکس Poolplex یکی از بهترین برندهای ضد جلبک بوده که به منظور از بین بردن جلبک درون استخر و جکوزی از آن استفاده می‌شود. خرید ضد جلبک با بالاترین کیفیت بازار، به منظور جلوگیری از رشد و حذف جلبک و خزه در استخرها و جکوزی‌ها استفاده می‌شود. ضد جلبک در انواع مختلفی نظیر ضد جلبک استخر کشاورزی، ضد جلبک استخر پرورش ماهی، محلول ضد جلبک آکواریوم و ... در بازار عرضه می‌گردد.

فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو عرضه کننده بهترین برند ضد جلبک، ضد جلبک پولپلکس با بهترین کیفیت و قیمت می‌باشد.

ضد جلبک پولپلکس استخر با کیفیت عالی

جلبک‌ از دلایل کدر شدن آب استخر

یکی از موارد تهدیدکننده سلامت و ایمنی شناگران، کدر شدن آب استخر می‌باشد. از این رو نیاز است استخرداران کف استخر، خط‌ها و علائم برای تشخیص و شناسایی میزان کدورت استخرها را بررسی کرده و رفع کنند تا از بروز بیماری‌های شایع در استخرها و جکوزی‌ها جلوگیری شود. یکی از دلایل بارز کدر شدن آب استخر، پیدایش و رویش جلبک‌ها است. این جلبک‌ها در اثر دمای بالای آب، پایین بودن غلظت کلر، نور خورشید و ... به وجود می‌آیند. از جمله عواملی که موجب حذف این‌گونه آلاینده‎ها می‌شود، توجه به نظافت استخر، تامین کیفیت ایده‌آل در محیط استخر و کنترل عوامل رشد جلبک‌ها می‌باشد. از طرفی مهم‌ترین عمل از بین برنده جلبک‌ها، استفاده از محلول ضد جلبک و خزه پول پلکس می‌باشد.
شما می‌توانید در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو بهترین ضد جلبک استخر نظیر ضد جلبک پولپلکس را با بهترین قیمت تهیه نمایید.

ضد جلبک پولپلکس استخر در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو

قرص کلر استخر از کجا تهیه کنیم؟

یکی دیگر از مواد ضدعفونی‌کننده استخر، قرص کلر و پودر کلر استخر می‌باشند. استفاه از قرص کلر توسط دستگاه کلرزن خطی استخر و یا کلرزن شناور، بهترین روش برای ضدعفونی کردن و گندزدایی آب استخر می‌باشد. این ماده با حل شدن در آب استخر در مدت زمان طولانی قادر به گندزدایی آب استخر می‌باشد. این محصول را باید از بهترین برندها و از معتبرترین مرکز فروش لوازم استخر تهیه نمود. بهترین قرص کلر استخر بسیار قوی و موثر بوده و تداوم حضور کلر به عنوان بهترین ضدعفونی‌کننده را در آب استخر و جکوزی تضمین می‌کند. یکی از انواع قرص کلر استخر، قرص کلر آمریکایی است که به سبب ترکیبات خاص خود، میزان مواد شیمیایی آب را برای شفاف سازی آب استخر کاهش می‌دهد. از قابلیت‌های قرص کلر آمریکایی می‌توان به شفاف کنندگی آب، ضد لک و ضد جلبک بودن و خاصیت جرم‌گیری آن اشاره نمود.
فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو بهترین ارائه دهنده خدمات فروش قرص کلر استخر، ضد جلبک پولپلکس، کات کبود استخر و ...از بهترین برندها و با قیمت ویژه می‌باشد.

https://abiko.ir/shop/ضدجلبک-و-خزه-استخر-و-جکوزی-پول-پلکس/
فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو ارائه‌دهنده تجهیزات سونا نظیر چراغ سونا، بخارساز سونا، هیتر برقی سونا و .. با بهترین کیفیت می‌‌باشد.


چراغ سونا با بهترین قیمت در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی ابیکو

چراغ ضد رطوبت مخصوص محیط استخر و روشنایی سونا یکی از تجهیزات مهم سونا محسوب می‌شود که به منظور نورپردازی و ایجاد جلوه‌ای زیبا در محیط سونا بکار می‌رود. چراغ مخصوص سونا بخار در برابر رطوبت و حرارت مقاوم بوده و طراحی آن بگونه‌ای است که در برابر آب و زنگ زدن نیز مقاوم باشد. در طراحی سونا بخار، این چراغ را جهت تامین نور و روشنایی در فضاهایی با رطوبت بالا مانند: سونا بخار، سونا خشک، سالن‌های استخر و ... می‌توان استفاده نمود. این چراغ به صورت روکار سقفی و یا دیواری در سوناهای بخار و خشک نصب می‌گردد.
فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو عرضه کننده کلیه تاسیسات استخر و سونا نظیر انواع چراغ سونا، روکش استخر، گریل استخر، جارو استخر، شیرآلات پیمتاش و ... با بهترین قیمت می‌باشد.

انواع چراغ سونا

همانطور که گفته شد چراغ یکی از تجهیزات ضروری در ساخت سونا خشک و بخار می‌باشد که دارای انواعی است. در زیر دو نمونه از این محصول توضیح داده شده است:

چراغ رشته‌ای:

در سونا‌های قدیمی این نمونه از چراغ بیشتر مورد استفاده قرار می‌گرفت. امروزه با رواج نمونه‌های هالوژنی و جدید به ندرت می‌توان این چراغ را در بازار یافت.

چراغ ای ای دی:

این چراغ جزو جدیدترین تکنولوژی روشنایی سونا می‌باشد. چراغ LED نوری قوی ایجاد کرده و مسافت بیشتری را نیز در اب یا بخار روشن می‌نماید.
در صورت کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات، قیمت و خرید چراغ سونای خشک و سونا بخار با مشاوران ما در فروشگاه تجیهزات استخر و جکوزی آبیکو در ارتباط باشید.

چراغ سونا در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو

قیمت چراغ سونا بخار

قیمت این محصول به عوامل مختلفی بستگی دارد که از این عوامل می‌توان به نوع چراغ، برند و کشور سازنده محصول، سایز، طول عمر و .... اشاره کرد. از طرفی نوسانات بازار نیز از عواملی است که در تعیین قیمت چراغ و دیگر تجهیزات استخر نمی‌توان از اهمیت آن غافل شد. اغلب استخرداران برای خرید تجهیزات استخر و سونا به دنبال فروشگاهی معتبر با قیمت‌های مناسب هستند تا بتوانند کلیه لوازم استخر را از آن تهیه نمایند. شما می‌توانید در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی و سونا آبیکو، کلیه تجهیزات سونا را با کیفیت بالا از یک منبع مطمئن و از بهترین برندها تهیه نمایید.
برای اطلاع از قیمت و خرید انواع چراغ دیواری سونا و جکوزی با کارشناسان فروش ما در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو در تماس باشید. فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو ارائه دهنده بهترین قیمت چراغ سونا با کیفیت بالا می‌باشد.

https://abiko.ir/چراغ-سونا/

فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو معتبرترین مرکز فروش انواع تایل ضد لغزش استخر، گریل استخر، روکش استخر، لوله استخر، پودر کلر و ... می‌باشد.

تایل ضد لغزش در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو

 

تایل ضد لغزش یا کف پوش ضد لغزش یکی از تجهیزات ضروری در رعایت ایمنی سالمندان و کودکان در استخرها، حمام، آشپزخانه‌ها و ... می‌باشد. کف پوش یا نوار ضد لغزش سرامیک مانع انتقال رطوبت به پای افراد شده و در نتیجه هنگام راه رفتن روی آن‌ها کف پوش جا به جا نشده و امکان لغزش به وجود نمی‌آید. کف پوش ضد لغزش از جنس pvc ساخته شده و بسیار مقاوم و با دوام می‌باشد. طراحی مشبک این نوع محصول کمک می‌کند آب و کف از روزنه‌های آن عبور کند و به راحتی به مجرای خروجی آب راه یابد.

 

تایل ضد لغزش از فروشگاه های معتبر با کیفیت عالی

استخرداران برای جلوگیری از بروز حوادث در استخر به خصوص برای افراد سالمند و کودکان اقدام به خریداری کفپوش ضد لغزش رولی و تایل از فروشگاه‌های معتبر به اندازه مورد نیاز می‌کنند.

تایل ضد لغزش برای جلوگیری از سر خوردن سالمندان و کودکان


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اینکه کفپوش ضد لغزش چیست و در چه مکان هایی کاربرد دارد؟ با مشاوران ما در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو در ارتباط باشید. ما در این فروشگاه ارائه‌دهنده ، انواع تایل ضد لغزش، گاتر استخر، مبدل استخر و دیگر تاسیسات استخر با بهترین کیفیت و قیمت هستیم.

تایل ضد لغزش به منظور جلوگیری از لیز خوردن

 

اهمیت کف پوش ضد لغزش

شاید برای شما هم این سوال پیش آید که کفپوش ضد لغزش چیست و در چه مکان هایی قابل نصب است؟ کف پوش ضد لغزش استخر خانگی یا کفپوش کف حمام پیشگیری کننده از افتادن سالمندان و کودکان می‌باشد.

تایل ضد لغزش با بهترین کیفیت

 

یکی از مشکلاتی که اغلب افراد به خصوص سالمندان و کودکان در هنگام راه رفتن در استخر و سطوح مرطوب دارند، لیز و سر خوردن آن‌ها است. از این رو نصب یک کف پوش ضد لغزش جهت لیز نخوردن افراد بسیار حائز اهمیت است.

تایل ضد لغزش برای تضمین ایمنی در هنگام راه رفتن

 

شیارها و برجستگی‌هایی که در تایل ضد لغزش وجود دارد می‌تواند از سر خوردن افراد در مکان‌های مرطوب مانند استخر، حمام، دستشویی و ... جلوگیری کند. از این رو می‌توان گفت استفاده از این محصول ایمنی افراد را در هنگام راه رفتن تضمین می‌کند.

 

تایل ضد لغزش با کیفیت بالا در فروشگاه تجیهزات استخر و جکوزی آبیکو


شما می‌توانید به صورت آنلاین تایل ضد لغزش و دیگر تجهیزات ضروری استخر را با بهترین کیفیت از فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو خریداری نمایید.

 

تایل ضد لغزش با قیمت عالی

 

قیمت کفپوش ضد لغزش

تایل ضد لغزش از جنس PVC بوده و بر روی سطوح مختلف می‌چسبند و با راه رفتن به هیچ عنوان کفپوش حرکت نکرده و حالت لغزنده ندارد.

تایل ضد لغزش با دوام و مقاومت بالا

 

از دیگر مزایای این نوع کفپوش‌ها می‌توان به مقاومت و دوام بالا در برابر رطوبت، مواد شوینده و یا تغییرات دمایی اشاره نمود. درصورتی که قصد خریداری تایل ضد لغزش را دارید باید با توجه به قیمت آن، این محصول را از فروشگاه‌های معتبر خریداری نمایید.

 

تایل ضد لغزش با بهترین قیمت در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی ابیکو

 

فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو ارائه دهنده بهترین قیمت تایل ضد لغزش برای شما عزیزان می‌باشد.
 
https://abiko.ir/shop/کفپوش-ضد-لغزش/

 

فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو، ارائه دهنده لوله و اتصالات upvc استخر با کیفیت و قیمت عالی می‌باشد.


لوله و اتصالات upvc استخر در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو

لوله و اتصالات UPVC استخر یکی از بخش‌های سیستم گردش آب استخر، از کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین انواع لوله و اتصالات در صنعت می‌باشند. به دلیل دارا بودن خاصیت ضدخوردگی و مقاومت بالا، لوله یو پی وی سی UPVC استخر جهت لوله کشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لوله و اتصالات upvc استخر بدون خطر و با کارایی بالا

از دیگر ویژگی‌های این محصول که سبب تمایز آن با سایر اتصالات شده است، عدم سمیت و بی خطر بودن آن برای انسان است.


لوله و اتصالات upvc استخر عایق حرارت و رطوبت

از طرفی به دلیل اینکه این لوله و اتصالات عایق حرارت و رطوبت می‌باشند، با استفاده از آن‌ها در مصرف انرژی صرفه جویی می‌شود.

لوله و اتصالات upvc استخر از فروشگاه های معتبر

در صورتی که قصد خرید لوله و اتصالات استخری را دارید، باید این تجهیزات را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید.

لوله و اتصالات upvc استخر با بهترین قیمت و کیفیت

فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو، فروش لوله و اتصالات استخر، لوله و اتصالات UPVC فشار قوی استخری را با بهترین قیمت لوله و اتصالات upvc ارائه کرده است.

لوله و اتصالات upvc استخر با قیمت عالی

قیمت لوله upvc استخری

لوله UPVC استخری علاوه بر مزایای فراوانی که سبب شده در لوله کشی استخر استفاده شود، دارای قیمتی مناسب و هزینه نصب پایین می‌باشد.

لوله و اتصالات upvc استخر با نصب سریع و آسان

لوله کشی استخر و نصب این لوله‌ها بسیار سریع و آسان بوده و در سیستم‌های لوله کشی زیبایی زیادی ایجاد می‌کند. طول عمر این لوله‌ها بین 15 تا 100 سال است که به طور میانگین می‌توان این طول عمر را 60 سال در نظر گرفت و نتیجه گرفت این محصول کارکرد بسیار بالایی دارد. یکی از موارد تعیین کننده قیمت لوله کشی استخر، ابعاد و میزان تجهیزات مورد نیاز می‌باشد.
لوله و اتصالات upvc استخر با مقاومت بالا


فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو با دریافت نمایندگی از برندهای معتبر، عرضه کننده انواع لوله یو پی وی سی و لوله اتصالات UPVC با قیمت عالی برای شما عزیزان می‌باشد.

لوله و اتصالات upvc استخر با بهترین کیفیت و قیمت

جهت خرید لوله UPVC استخری با کیفیت و قیمت لوله استخری مناسب با کارشناسان فروش ما در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو در تماس باشید.

لوله و اتصالات upvc استخر با لوله هیدروپول

لوله هیدروپول چیست؟

لوله هیدروپول یا همان لوله مگاپول هیدروپول، یکی از انواع لوله‌هاست مقاومت بسیار بالایی دارد. لوله هیدروپول مدرج به صورت شاخه 5 متری با استاندارد جهانی EN1452 و استاندارد ملی 2-13361 به بازار عرضه می‌شوند.

لوله و اتصالات upvc استخر با خاصیت ضد ضربه


این نوع لوله به دلیل استفاده از افزودنی ضد ضربه، دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه هستند. بنابراین پس از نصب در زیر خاک نیز دچار شکستگی نمی‌شوند.

لوله و اتصالات upvc استخر بهترین لوله برای لوله کشی

این نوع لوله‌ها به دلیل جلوگیری از بروز نشتی در استخر، بهترین انتخاب برای لوله کشی استخر می‌باشند.

لوله و اتصالات upvc استخر و تاسیسات استخر با بهترین قیمت

ما در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو، فروش انواع تاسیسات استخر نظیر لوله مگا پول هیدروپول و لوله و اتصالات upvc استخر را با مشاوره‌های لازم جهت داشتن تجربه خرید بهتر و انتخاب صحیح برای شما عزیزان فراهم نموده‌ایم.

 
 https://abiko.ir/لوله-upvc/
فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو ارائه‌دهنده سیلیس تصفیه استخر با بهترین کیفیت می‌باشد.


سیلیس تصفیه استخر در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو

سیلیس به نوعی شن و ماسه اطلاق می‌گردد که در فیلترهای تصفیه آب بکار می‌روند. سیلیس تصفیه استخر شیشه ای طوری طراحی شده است که ویژگی‌های مورد نیاز در یکی سیستم تصفیه اب نظیر افت فشار پایین حین کارکرد، رسوب‌ناپذیری، ظرفیت نگهداری ضایعات بالا و گندزدایی را داشته باشد. شما با خرید سیلیس تصفیه آب و فیلترشنی از ورود ذرات ریز به داخل آب استخر جلوگیری می‌کنید. خرید سیلیس تصفیه آب به منظور استفاده آن در آکواریوم‌ها، استخرهای شنا، تصفیه‌خانه‌های آب شرب، فاضلاب‌های صنعتی و ... انجام می‌شود.

سیلیس تصفیه استخر با کیفیت عالی

فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو ارائه‌دهنده بهترین سیلیس برای استخر از نوع شیشه‌ای با برند باکیفیت مگاپول می‌باشد. شما میتوانید کلیه تجهیزات و  لوازم استخر اعم از قرص کلر، ضد جلبک استخر، شیر پیمتاش، جارو استخر، گریل استخر و ... را از این فروشگاه با بهترین قیمت تهیه نمایید. فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو بهترین قیمت سیلیس تصفیه آب استخر را ارائه داده است.

سیلیس تصفیه استخر و نحوه تعویض آن

نحوه تعویض سیلیس فیلتر استخر

پس از مشاهده عواملی که در زیر به آن‌ها اشاره می‌شود، باید با آشنایی با نحوه تعویض سیلیس فیلتر شنی، باید اقدام به تعویض آن نمود:
•    کثیف شدن فیلتر شن و ماسه استخر
•    کم شدن کیفیت آب تصفیه شده
•    کم شدن سرعت تصفیه آب
تعویض سیلیس استخر در هنگام تعمیر و نگه‌داری آن باید حتما مورد توجه قرار گیرد.

سیلیس تصفیه استخر با بهترین کیفیت و قیمت


برای تعویض سیلیس فیلتر تصفلیه استخر،باید در ابتدا کلمپ دور شیر را باز کرده و آن را از بدنه فیلتردار جدا نمایید. پس از پوشاندن ورودی‌های لوله‌های داخلی، مقداری از سیلیس‌ها را به درون محفظه فیلترها بریزید و و رودی لوله‌ها را باز کنید. در آخرین مرحله محل قرارگیری ارینگ زیر شیر را تمیز کرده و آن را بین شیر و بدنه فیلترهای قرار دهید و آن را با کلپ محکم نمایید.

سیلیس تصفیه استخر با بهترین قیمت

خرید و قیمت سیلیس تصفیه آب استخر درجه یک

درصورتی که قصد خرید سیلیس برای فیلتر شنی را برای آسان شدن فرایند فیلتراسیون، صرفه جویی در آب و مواد ضدعفونی‌کننده همچون قرص کلر و کاهش هزینه‌ها دارید، باید بهترین نوع آن را با قیمت مناسب تهیه کنید.

سیلیس تصفیه استخر با قیمت عالی در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو

سیلیس فیلترشنی و تصفیه استخر و جکوزی مگاپول، ارائه شده در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبلیکو دارای مشخصات زیر است:

•    طول عمر حداقل 10 سال
•    افزای ظرفیت فیلتراسیون
•    دانه‌های چند وجهی بدون لبه‌های تیز
•    عدم نیاز به مواد منعقدکننده اضافی و ..

سیلیس تصفیه استخر در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو با قیمت مناسب

فروش انواع سیلیس استخر با کیفیت و قیمت مناسب در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو انجام می‌شود. شما می‌توانید در این فروشگاه بهترین قیمت سیلیس استخر را مشاهده کرده و به صورت آنلاین اقدام به خرید آن نمایید.

https://abiko.ir/%D8%B3%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%B3-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%B1-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C