پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

کاهش دهنده آهن استخر از بهترین برند

فروشگاه لوازم و تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو ارائه دهنده کلیه تجهیزات استخر با کیفیت و قیمت عالی می باشد.

فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو ارائه‌دهنده محلول کاهش دهنده آهن استخر پولپلکس، اسید استخر، ضد جلبک استخر و ... با بهترین قیمت می‌باشد.

کاهش دهنده آهن استخر پولپلکس با بهترین کیفیت

محلول کاهش دهنده آهن آب استخر پولپلکس PoolPlex به منظور حذف آهن و منگنز موجود در آب استخر مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که آب چاهی که روانه استخرها می‌گردد، دارای آهن و منگنز است، معمولا پس از کلرزنی آب استخر دچار تغییر رنگ می‌شوند. به منظور رفع این مشکل، محلول کاهش دهنده آهن آب استخر پولپلکس بکار می‌رود. در صورتی که استخرداران از راهکارهای حذف آهن از آب استخر و از بین بردن زردی آب چاه استفاده نکنند، کدر شدن آب استخر و دیگر مشکلات پیش خواهد آمد. از این رو خریداری محلول کاهش دهنده آهن استخر از بهترین برند بسیار ضروری می‌باشد.

کاهش دهنده آهن استخر و محلولهای شفاف کننده استخر

فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو ارائه دهنده محلول کاهش دهنده استخر پولپلکس با بهترین قیمت می‌باشد. جهت اطلاع از قیمت و خرید مواد شیمیایی استخر از فروشگاه تجیهزات استخر و جکوزی آبیکو با مشاوران ما در این فروشگاه در ارتباط باشید.

کاهش دهنده آهن استخر و روش‌های حذف آهن و منگنز از آب

چگونه آهن و منگنز را از آب چاه حذف کنیم؟

شاید شما هم تابحال به این پرسش برخورده باشید که چگونه آب چاه را تصفیه کنیم؟ همانطور که می‌دانید آهن و منگنز از فلزاتی هستند که معمولا در آب چاه بدلیل بستر سنگی در آبهای زیرزمینی وجود دارند. وجود آهن و منگنز در آب آشامیدنی، خطری برای انسان ندارد اما مقدار بیش از حد آن باعث ایجاد طعم فلزی و ایجاد لکه می‌شود.

کاهش دهنده آهن استخر محلول و نامحلول در آب

از بین بردن آهن آب و منگنز با روش‌های مختلفی بسته به نوع و میزانشان در فرایند تصفیه آب انجام می‌شود:

آهن و منگنز نامحلول:

در صورتی که آب دارای آهن و منگنز نامحلول و به صورت ذرات معلق اکسید شده باشد، از فیلتر شنی یا فیلتر حذف آهن برای حذف آن‌ها استفاده می‌شود.

آهن و منگنز محلول:

از بین بردن آهن و منگنزی که به صورت محلول در آب و اکسید نشده باشد کمی پیچیده‌تر بوده و بسته به میزان آن روش‌های مختلفی دارد:
•    سختی‌گیر رزینی
•    کلرزنی
•    استفاده از گاز ازن

برای مطالعه مقالات استخری در وب سایت فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو به لینک زیر مراجعه کنید.
https://abiko.ir/topics/blog/

کاهش دهنده آهن استخر و روش های حذف آهن محلول در آب

روش‌های حذف آهن محلول در آب

یکی از دلایل کدر شدن آب استخر، سخت شدن آب آن می‌باشد. استفاده از سختی‌گیر رزینی یا مغناطیسی از روش‌های از بین بردن سختی آب استخر و آهن آن است. همچنین کلرزنی استخر به کمک قرص کلر نیز می‌تواند در کاهش آهن و منگنز آب استخر موثر باشد. یکی دیگر از روش‌های حذف آهن و منگنز محلول در آب استفاده از گاز ازن می‌باشد. اوزن با داشتن خاصیت اکسیدکنندگی بسیار قوی خود، میکروارگانیسم‌هایی که نسبت به کلر مقاوم هستند را از بین برده و با مواد آلی موجود در آب نیز واکنش داده و آن‌ها را از بین می‌برد. از این رو موجب شفاف سازی آب استخر می‌شود.

کاهش دهنده آهن استخر با بهترین قیمت در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو

اما بهترین راهکار برای حذف آهن و منگنز آب، استفاده از کاهش دهنده آهن استخر پولپلکس می‌باشد که ما در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو این محلول را با بهترین قیمت عرضه نموده‌ایم.  

 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.